16 maart 2011

Kan gebeuren!

Een enkele keer is er helemaal geen fotobewerkingssoftware nodig om een plaatje op te leuken.
Bij de lenteschoonmaak van mijn harde schijf kwam ik de scan tegen van deze wervingsposter, formaat A3, gemaakt in 2005.


Wie ziet er waarom ieder filiaal kort na distributie van deze poster een telefoontje kreeg van de afdeling PR, met het bevel om hem onmiddellijk van de muur te halen en te vernietigen?

Onder de goede inzenders wordt een gesigneerd boek van Kader Abdolah verloot.

3 opmerkingen:

RemkOBA zei

"Ik drink melk.....U ook?"

Maar het zal wel het oude logo zijn...

RemkOBA zei

....of de spelfout in "bibliotheek"...ik zag even niet dat de poster van voormijntijd was.

René zei

De vraag Lees JIJ is niet afgemaakt? Nu is het een bevel met een vriendelijk dat doe ik wel als reactie ;-)